86 treff
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpLed roboten i mål
Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelTampen brenner
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpMitt skip er lastet med ...
Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variablerMatemagisk 1–4LæringsløpHva endrer seg?
Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpBollemaskin
Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpÅ bruke løkker
Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpFiks koden
Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpRekkefølge i spill
Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpLøkker
Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skjeMatemagisk 1–4LæringsløpLag overskrifter
Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variablerMatemagisk 1–4LæringsløpHva er riktig?
Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skjeMatemagisk 1–4LæringsløpFullfør setningene
Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpVelg riktig kode
Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skjeMatemagisk 1–4LæringsløpRare regler
Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpÅ lage en oppskrift
Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpRekkefølge i ord og setninger
Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variablerMatemagisk 1–4LæringsløpBestem variablene og skriv en kode
Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpOppskrifter må ha riktig rekkefølge
Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelFire på rad
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skjeMatemagisk 1–4LæringsløpFiks koden
Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".