Hopp til hovedinnhold

Søk

86 treff

  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Led roboten i mål

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Aktiviteter i klasserommet

    Matemagisk 1–4

    Artikkel

    Tampen brenner

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Mitt skip er lastet med ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva endrer seg?

    Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bollemaskin

    Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke løkker

    Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".

    En robot går i sirkel. om og om igjen.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fiks koden

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i spill

    Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Lag overskrifter

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Hva er riktig?

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fullfør setningene

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Velg riktig kode

    Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å lage en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius lærer en robot om rekkefølge og algoritmer.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Bestem variablene og skriv en kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Oppskrifter må ha riktig rekkefølge

    Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Aktiviteter i klasserommet

    Matemagisk 1–4

    Artikkel

    Fire på rad

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fiks koden

    Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    oppgaver

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)