Fag
Trinn
- Vg2 (56)
- 10. trinn (3)
- 8. trinn (3)
- 9. trinn (3)
- 5. trinn (2)
- 6. trinn (2)
- 7. trinn (2)
- Vg1 (2)
- 1. trinn (1)
- 2. trinn (1)
- 3. trinn (1)
- 4. trinn (1)
Forfatter
Nøkkelord
3 treff
-
Å bruke løkker for å gjentaMatemagisk 8–10LæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Å bruke løkker for å gjentaProgrammeringLæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Om MatemagiskMatemagisk 8–10ArtikkelHvordan fremme utforskende samtaler i matematikk?
Å bli god på å lede produktive helklassesamtaler er et kraftfullt verktøy for å lykkes med utforsking i klasserommet. Gjennom samtalene ønsker vi å få tak i elevenes tenkning, deres resonnementer og ideer. Å lede denne type samtaler er utfordrende, men øvelse gjør mester!