Fag
- Matematikk (14)
- Norsk (8)
- Naturfag (7)
- Tverrfaglig (7)
- Engelsk (6)
- Fransk (6)
- Fremmedspråk (6)
- Fysikk (6)
- Geofag (6)
- Geografi og geofag (6)
- Helse- og oppvekstfag (6)
- Historie (6)
Trinn
- Vg2 (39)
- 1. trinn (14)
- 10. trinn (14)
- 2. trinn (14)
- 3. trinn (14)
- 4. trinn (14)
- 8. trinn (14)
- 9. trinn (14)
- 5. trinn (8)
- 6. trinn (8)
- 7. trinn (8)
- Vg1 (7)
Nøkkelord
14 treff
-
Å bruke løkker for å gjentaMatemagisk 8–10LæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Byggekloss 5: Sammensatte figurerMatemagisk 8–10LæringsløpByggekloss 5: Sammensatte figurer
Byggekloss 5 fokuserer på sammensatte figurer.
-
Byggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setningMatemagisk 8–10LæringsløpByggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setning
Byggekloss 7 fokuserer på avansert bruk av Pytagoras’ setning.
-
Byggekloss 3: Pytagoras’ setningMatemagisk 8–10LæringsløpByggekloss 3: Pytagoras’ setning
Byggekloss 3 fokuserer på Pytagoras’ setning.
-
Byggekloss 4: FormlikhetMatemagisk 8–10LæringsløpByggekloss 4: Formlikhet
Byggekloss 4 fokuserer på Formlikhet.
-
Byggekloss 8: Geometri i koordinatsystemetMatemagisk 8–10LæringsløpByggekloss 8: Geometri i koordinatsystemet
Byggekloss 8 fokuserer på geometri i koordinatsystemet.
-
GeometritårnetMatemagisk 8–10ArtikkelEkspedisjon
Parabelen som geometrisk sted Et geometrisk sted er mengden av punkter som oppfyller et bestemt krav. For eksempel er sirkelen det geometriske stedet for de punktene som har en gitt avstand fra et bestemt punkt. På denne ekspedisjonen skal vi utforske parabelen som geometrisk sted.
-
Å bruke løkker for å gjentaProgrammeringLæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Et lite stykke NorgeUkrainaArtikkelСедьмой отец, или кто в доме хозяин
EventyrEventyr
-
Et lite stykke NorgeUkrainaArtikkelСьомий господар в домі
EventyrEventyr
-
Et lite stykke NorgeUkrainaArtikkelПаляничка
Eventyr Eventyr
-
Et lite stykke NorgeUkrainaArtikkelБлин
Eventyr Eventyr
-
Et lite stykke NorgeSammen for UkrainaArtikkelПарень, который ел наперегонки с троллем
Eventyret "Gutten som kappåt med trollet" oversatt til russiskEventyret "Gutten som kappåt med trollet" oversatt til russisk
-
Et lite stykke NorgeSammen for UkrainaArtikkelЯк хлопець із тролем наввипередки їли
Eventyret "Gutten som kappåt med trollet" oversatt til ukrainskEventyret "Gutten som kappåt med trollet" oversatt til ukrainsk