Fag
- Engelsk (3611)
- Naturfag (2771)
- Norsk (2590)
- Matematikk (2483)
- Samfunnsfag (1498)
- Fransk (1252)
- Tysk (1058)
- Spansk (714)
- KRLE (660)
- Tverrfaglig (470)
- Mat og helse (452)
- Musikk (365)
Trinn
- 1. trinn (688)
- 2. trinn (688)
- 3. trinn (688)
- 4. trinn (688)
- 5. trinn (470)
- 6. trinn (470)
- 7. trinn (470)
- 10. trinn (469)
- 8. trinn (469)
- 9. trinn (469)
- Vg1 (397)
- Vg2 (397)
Forfatter
- Arnulf Øverland (2)
- Asbjørn Dyrendal (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Dana Manouchehri (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Martine Svanevik (1)
- PJ Harvey (1)
- Simon Stranger (1)
- Vebjørn Horsfjord (1)
Nøkkelord
470 treff
-
micro:bitProgrammeringLæringsløp
-
GeometriProgrammeringLæringsløp
-
GeometriProgrammeringLæringsløp
-
BrøkProgrammeringLæringsløp
-
ProgrammeringProgrammeringLæringsløp
-
micro:bitProgrammeringLæringsløp
-
ProgrammeringProgrammeringLæringsløpProgrammering
I dette læringsløpet skal du lære mer om hva programmering er, ved å bli kjent med noen viktige begreper. I dette læringsløpet skal du lære mer om hva programmering er, ved å bli kjent med noen viktige begreper.
-
micro:bitProgrammeringLæringsløp
-
ProgrammeringProgrammeringLæringsløp
-
StatistikkProgrammeringLæringsløp
-
GeometriProgrammeringLæringsløp
-
Ladninger og elektrisitetProgrammeringLæringsløpSkaperprosjekter
Skaperprosjekter, ladninger og elektrisitet.
-
BrøkProgrammeringLæringsløp
-
BrøkProgrammeringLæringsløp
-
StatistikkProgrammeringLæringsløp
-
StatistikkProgrammeringLæringsløp
-
StatistikkProgrammeringLæringsløp
-
GeometriProgrammeringLæringsløpGeometri
I dette læringsløpet skal du lære om geometri.I dette læringsløpet skal du lære om geometri.
-
Å tenke som en robotProgrammeringLæringsløpBlokkprogrammering
En film som viser hvordan blokkprogrammering i Trinket fungerer.
-
Å bruke løkker for å gjentaProgrammeringLæringsløpEksempelfilm
Eksempelfilm om hvordan man kan gjenta ting i programmering.