30 treff
-
Mennesker, dyr og naturStore spørsmål 1-4LæringsløpMennesker, dyr og natur
Læringsløpet "Mennesker, dyr og natur" i temaet "Mennesket og jordkloden"Læringsløpet "Mennesker, dyr og natur" i temaet "Mennesket og jordkloden"
-
Å ta valgStore spørsmål 1-4LæringsløpÅ ta valg
Læringsløpet "Å ta valg" i temaet "Mennesket og jordkloden"Læringsløpet "Å ta valg" i temaet "Mennesket og jordkloden"
-
Min læringStore spørsmål 1-4LæringsløpMin læring
Læringsløpet "Min læring" i temaet "Mennesket og jordkloden"Læringsløpet "Min læring" i temaet "Mennesket og jordkloden"
-
Oppstart – Mennesket og jordklodenStore spørsmål 1-4LæringsløpOppstart – Mennesket og jordkloden
Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Mennesket og jordkloden"Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Mennesket og jordkloden"
-
AvfallSTARTLæringsløpAvfall
Mål:Mål:
-
Teenagers Taking ActionStages 8–10LæringsløpTeenagers Taking Action
In this text, we meet four teenagers from different parts of the world who have found ways to be environmentally friendly. Unit Focus learning words and expressions to describe environmental problems and solutions reading, writing and talking about environmental challenges and what we as individuals can do about them gathering information, organising ideas and planning a five paragraph essay
-
Climate ChangeStages 8–10LæringsløpClimate Change
Unit focus reading, writing and talking about climate change learning vocabulary having to do with climate change, global warming, and natural disasters
-
Meatless MondayStages 8–10LæringsløpMeatless Monday
Anna learns that meat consumption in the world is expected to double from 2000 to 2005 and suggests that the family replace one meal a week with a vegetarian alternative. Not everyone thinks this is a good idea. Unit Focus practise listening skills taking about sustainable food consumption and environmental problems related to meat production working with idioms
-
Connor’s ConscienceStages 8–10LæringsløpConnor’s Conscience
Connor posts about his life on social media, and especially on what he does to be more environmentally friendly. Unit Focus working with words that are easily confused reading and creating social media texts which combine textual and visual information learning words and expressions having to do with sustainable consumption
-
Min læringArena 1–4LæringsløpMin læring
Læringsløp i temaet Transport – Oppfinnelser som forandret verden.Læringsløp i temaet Transport – Oppfinnelser som forandret verden.
-
Transportmidler i framtidenArena 1–4LæringsløpTransportmidler i framtiden
Læringsløp i temaet Transport – Oppfinnelser som forandret verden.Læringsløp i temaet Transport – Oppfinnelser som forandret verden.
-
Transport og forurensningArena 1–4LæringsløpTransport og forurensning
Læringsløp i temaet Transportmidler som forandret verdenLæringsløp i temaet Transportmidler som forandret verden
-
Viktige sporArena 1–4LæringsløpViktige spor
Læringsløp i temaet De første menneskene i Norge.Læringsløp i temaet De første menneskene i Norge.
-
TransportArena 1–4LæringsløpTransport
Læringsløp i temaet "Transportmidler som forandret verden"Læringsløp i temaet "Transportmidler som forandret verden"
-
BilenArena 1–4LæringsløpBilen
Læringsløp i temaet Transportmidler som forandret verdenLæringsløp i temaet Transportmidler som forandret verden
-
Oppstart – TransportmidlerArena 1–4LæringsløpOppstart – Transportmidler
Læringsløp i temaet Transportmidler som forandret verdenLæringsløp i temaet Transportmidler som forandret verden
-
Min læringArena 1–4LæringsløpMin læring
Læringsløp i temaet De første menneskene i Norge.Læringsløp i temaet De første menneskene i Norge.
-
Oppstart – Vi kan!Store spørsmål 1-4LæringsløpOppstart – Vi kan!
Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Vi kan!"Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Vi kan!"
-
Min læringStore spørsmål 1-4LæringsløpMin læring
Læringsløpet "Min læring" i temaet "Vi kan!"Læringsløpet "Min læring" i temaet "Vi kan!"
-
Min læringArena 1–4LæringsløpMin læring
Læringsløp som oppsummerer temaet "Vi setter spor"Læringsløp som oppsummerer temaet "Vi setter spor"