Hopp til hovedinnhold

Søk

8 treff

  • Myldrebilde

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Myldrebilde

    I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet  Programmering.I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet  Programmering.

  • Myldrebilde

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Myldrebilde

    I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet  Divisjon.I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet  Divisjon.

    M4_04_00_00_thumb.jpg
  • Myldrebilde

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Myldrebilde

    I dette læringsløpet lærer du mer om Multiplikasjon.I dette læringsløpet lærer du mer om Multiplikasjon.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Myldrebilde

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Myldrebilde

    I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet  Volum.

    M4_03_00_00_thumb.jpg
  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

Internet Explorer støttes ikke

Aschehoug univers fungerer kun med en moderne nettleser som for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)