9 treff
-
Hele tallMatemagisk 8–10ArtikkelOppstart - Hele tall
Studer bildet under og svar på spørsmålene.
-
Figurtall og tallmønstreMatemagisk 8–10ArtikkelOppstart - Figurtall og tallmønster
Hva ser dere på bildet? Oppdager dere noen mønstre? Beskriv mønstrene dere oppdager.
-
Å bruke løkker for å gjentaMatemagisk 8–10LæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpMitt skip er lastet med ...
Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpÅ bruke løkker
Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpLøkker
Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker for å gjentaProgrammeringLæringsløpÅ bruke løkker for å gjenta
Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelStiv heks
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Oppstart: VolumMatemagisk 1–4LæringsløpOppstart: Volum
I dette læringsløpet begynner dere arbeidet med temaet Volum.