Hopp til hovedinnhold

Søk

64 treff

  • Byggekloss 5: Sammensatte figurer
    Matemagisk 8–10
    Læringsløp
    Byggekloss 5: Sammensatte figurer

    Byggekloss 5 fokuserer på sammensatte figurer.

  • Byggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setning
    Matemagisk 8–10
    Læringsløp
    Byggekloss 7: Avansert bruk av Pytagoras’ setning

    Byggekloss 7 fokuserer på avansert bruk av Pytagoras’ setning.

  • Byggekloss 3: Pytagoras’ setning
    Matemagisk 8–10
    Læringsløp
    Byggekloss 3: Pytagoras’ setning

    Byggekloss 3 fokuserer på Pytagoras’ setning.

  • Byggekloss 4: Formlikhet
    Matemagisk 8–10
    Læringsløp
    Byggekloss 4: Formlikhet

    Byggekloss 4 fokuserer på Formlikhet.

  • Byggekloss 8: Geometri i koordinatsystemet
    Matemagisk 8–10
    Læringsløp
    Byggekloss 8: Geometri i koordinatsystemet

    Byggekloss 8 fokuserer på geometri i koordinatsystemet.

  • Geometritårnet
    Matemagisk 8–10
    Artikkel
    Ekspedisjon

    Parabelen som geometrisk sted Et geometrisk sted er mengden av punkter som oppfyller et bestemt krav. For eksempel er sirkelen det geometriske stedet for de punktene som har en gitt avstand fra et bestemt punkt. På denne ekspedisjonen skal vi utforske parabelen som geometrisk sted.

  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Led roboten i mål

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    oppgaver
  • Aktiviteter i klasserommet
    Matemagisk 1–4
    Artikkel
    Tampen brenner

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Mitt skip er lastet med ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke variabler
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Hva endrer seg?

    Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Hva er en god kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Bollemaskin

    Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Å bruke løkker

    Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".

    En robot går i sirkel. om og om igjen.
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Fiks koden

    Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Brett papirfly

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å lage en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Rekkefølge i spill

    Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Lag din egen kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Omkrets
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Omkrets

    Læringsløpet Omkrets i temaet GeometriLæringsløpet Omkrets i temaet Geometri

    Omkrets
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Kommando

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
1234

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)