Hopp til hovedinnhold

Søk

14 treff

  • Systemer overalt

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Systemer overalt

    Læringsløpet "Systemer overalt" i temaet Teknologi.Læringsløpet "Systemer overalt" i temaet Teknologi.

    Bilde biser en menneskekropp hvor man ser hjerte, blodkar og lungene.
  • Muskler

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Muskler

    Læringsløpet Muskler i temaet Skjelett og musklerLæringsløpet Muskler i temaet Skjelett og muskler

    Muskler
  • Teknologiske systemer

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Teknologiske systemer

    Læringsløpet "Teknologiske systemer" i temaet Teknologi.Læringsløpet "Teknologiske systemer" i temaet Teknologi.

    Teknologisk sikkerhetssystem.
  • Hva er vann?

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Hva er vann?

    Læringsløpet "Hva er vann? Hvor kommer det fra?" i temaet Vann.Læringsløpet "Hva er vann? Hvor kommer det fra?" i temaet Vann.

  • Vann har tre former

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Vann har tre former

    Læringsløpet "Vann har tre former" i temaet Vann.Læringsløpet "Vann har tre former" i temaet Vann.

  • Om og om igjen

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Om og om igjen

    Læringsløpet "Om og om igjen" i temaet Vann.Læringsløpet "Om og om igjen" i temaet Vann.

  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Alle må ha vann!

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Alle må ha vann!

    Læringsløpet "Alle må ha vann!" i temaet Vann.Læringsløpet "Alle må ha vann!" i temaet Vann.

  • Snøkrystaller

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Snøkrystaller

    Læringsløp om snøkrystallerLæringsløp om snøkrystaller

  • Øyne, ører, nese og munn

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Øyne, ører, nese og munn

    Læringsløpet "Øyne, ører, nese, munn" i temaet Kroppen forsvarer seg.Læringsløpet "Øyne, ører, nese, munn" i temaet Kroppen forsvarer seg.

    Nærbilde av et øye.
  • Min læring

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Min læring

    Læringsløpet "Utforsk vann" i temaet Vann.Læringsløpet "Utforsk vann" i temaet Vann.

    Fysak viser frem hva hen har lært.
  • Huden

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Huden

    Læringsløpet Stopp inntrengerne! i temaet Kroppen forsvarer seg.Læringsløpet Stopp inntrengerne! i temaet Kroppen forsvarer seg.

    Nærbilde av et skrubbrår
  • Nok til alle, for alltid

    Solaris 1–4

    Læringsløp

    Nok til alle, for alltid

    Læringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.Læringsløp i naturfag om bærekraftig utvikling.

    To gutter og to jenter leker sammen oppe i en vogn med hjul.

Internet Explorer støttes ikke

Aschehoug univers fungerer kun med en moderne nettleser som for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)