Hopp til hovedinnhold

Søk

82 treff

  • Billy Elliot

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Billy Elliot

    Billy drops boxing and goes to ballet class instead. But then his dad shows up. Unit Focus reading and talking about following your dreams punctuating direct speech working with the past tense

  • My Free Time

    Stages 8–10

    Læringsløp

    My Free Time

    Listen to teens from all around the world talk about their free time activities. Unit Focus listening to teens talk about their free time interviewing classmates about their free time using the BBC website to read about sports talking about time

  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Lifehack: How to Make Choices

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Lifehack: How to Make Choices

    Unit Focus learning words and expressions having to do with choices using freewriting as a technique to get started on a writing assignment

  • Oppstart - Fattigdom og rikdom i verden – store forskjeller

    Arena 8–10

    Læringsløp

    Oppstart - Fattigdom og rikdom i verden – store forskjeller

    Etter å ha jobbet med temaet skal du kunne forklare og gi eksempler på hva som påvirker levekår sammenligne forskjellige levekår i verden i dag forklare forskjellen på levekår og livskvalitet presentere hvordan FNs bærekraftsmål kan bidra til en bærekraftig utvikling Hva tenker du når du ser dette bildet fra et nabolag i Johannesburg i Sør-Afrika?

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Simsalabim.Oppstart Vi blir kjent med temaet Simsalabim.

    Et trylletriks. Tre røde kopper er vendt ned. under den midterste koppen skjuler det seg en gul ball.
  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Vi blir kjent med temaet Vær og klima.Vi blir kjent med temaet Vær og klima.

    En jente går ute i kraftig vind og regn. Det blåser motvind og paraplyen har vrengt seg. Jenten kniper øynene og munnen igjen.
  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Løs mysteriet.Oppstart Vi blir kjent med temaet Løs mysteriet.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Læringsløp i temaet "Bli en havekspert!"Læringsløp i temaet "Bli en havekspert!"

    Fabel løper fra startområdet.
  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Knekk koden.Oppstart Vi blir kjent med temaet Knekk koden.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Ny rekord.Oppstart Vi blir kjent med temaet Ny rekord.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Skolen vår.Oppstart Vi blir kjent med temaet Skolen vår.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet jul.Oppstart Vi blir kjent med temaet jul.

    Noen alvebarn skriver på en lang ønskeliste.
  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Følelser.Oppstart Vi blir kjent med temaet Følelser.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Hva mener du?Oppstart Vi blir kjent med temaet Hva mener du?

    En jente står å peker bestemt og har åpen munn for å si noe.
  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Yrker.Oppstart Vi blir kjent med temaet Yrker.

  • Oppstart

    Fabel 1–4

    Læringsløp

    Oppstart

    Oppstart Vi blir kjent med temaet Dyreliv.Oppstart Vi blir kjent med temaet Dyreliv.

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)