Hopp til hovedinnhold

Søk

37 treff

  • 1 Welshman + Maths = Fascinating Facts

    Quest 5–7

    Læringsløp

    1 Welshman + Maths = Fascinating Facts

    Et læringsløp om Robert Recorde og matematiske begreper.Et læringsløp om Robert Recorde og matematiske begreper.

  • Intro – It's My Life

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Intro – It's My Life

    Læringsløp knyttet til elevenes liv.Læringsløp knyttet til elevenes liv.

  • Travelling to London

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Travelling to London

    Læringsløp om å reise til London.Læringsløp om å reise til London.

  • Intro and Facts

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Intro and Facts

    Læringsløp med introduksjon og fakta om landene i Strobritannia.Læringsløp med introduksjon og fakta om landene i Strobritannia.

  • Sunny Café

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Sunny Café

    Læringsløp om å bestille mat på engelsk.Læringsløp om å bestille mat på engelsk.

  • Wales

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Wales

    Læringsløp om Wales.Læringsløp om Wales.

  • Captain Blood and the Crown Jewels – a True Story

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Captain Blood and the Crown Jewels – a True Story

    Læringsløp knyttet til historien om Captain Blood og kronjuvelene.Læringsløp knyttet til historien om Captain Blood og kronjuvelene.

  • Treasures of the British Museum

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Treasures of the British Museum

    Læringsløp om British Museum.Læringsløp om British Museum.

  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Scotland

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Scotland

    Læringsløp om Skottland og Loch Ness-monsteret.Læringsløp om Skottland og Loch Ness-monsteret.

    forside Scotland
  • School Life in the UK

    Quest 5–7

    Læringsløp

    School Life in the UK

    Læringsløp om skolehverdagen i England.Læringsløp om skolehverdagen i England.

    Gutt smiler.
  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Australia's Great Barrier Reef

    Pasos

    Læringsløp

    Australia's Great Barrier Reef

    Læringsløp om korallrevet The Great Barrier Reef.

    Great Barrier Reef
  • Facts about the USA

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Facts about the USA

    Læringsløp som presenterer fakta om USA og flaggets historie. I tillegg skal elevene presentere en selvvalgt stat.Læringsløp som presenterer fakta om USA og flaggets historie. I tillegg skal elevene presentere en selvvalgt stat.

    Thumbnail.
  • Journeys to the New World

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Journeys to the New World

    Læringsløp knyttet til amerikansk historie.Læringsløp knyttet til amerikansk historie.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.

    Thumbnail.
  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    I dette læringsløpet jobber elevene med algoritmisk tenkning. De skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.I dette læringsløpet jobber elevene med algoritmisk tenkning. De skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • American Sports

    Quest 5–7

    Læringsløp

    American Sports

    Læringsløp om amerikansk sport med aktiviteter knyttet til temaet.Læringsløp om amerikansk sport med aktiviteter knyttet til temaet.

    Thumbnail.
  • Intro – OK, USA

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Intro – OK, USA

    Introduksjonsløp til temaet OK, USA!.Introduksjonsløp til temaet OK, USA!.

    Thumbnail.
12

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)