Hopp til hovedinnhold

Søk

35 treff

  • 1 Welshman + Maths = Fascinating Facts

    Quest 5–7

    Læringsløp

    1 Welshman + Maths = Fascinating Facts

    Et læringsløp om Robert Recorde og matematiske begreper.Et læringsløp om Robert Recorde og matematiske begreper.

  • Travelling to London

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Travelling to London

    Læringsløp om å reise til London.Læringsløp om å reise til London.

  • Intro and Facts

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Intro and Facts

    Læringsløp med introduksjon og fakta om landene i Strobritannia.Læringsløp med introduksjon og fakta om landene i Strobritannia.

  • Sunny Café

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Sunny Café

    Læringsløp om å bestille mat på engelsk.Læringsløp om å bestille mat på engelsk.

  • Wales

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Wales

    Læringsløp om Wales.Læringsløp om Wales.

  • Captain Blood and the Crown Jewels – a True Story

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Captain Blood and the Crown Jewels – a True Story

    Læringsløp knyttet til historien om Captain Blood og kronjuvelene.Læringsløp knyttet til historien om Captain Blood og kronjuvelene.

  • Treasures of the British Museum

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Treasures of the British Museum

    Læringsløp om British Museum.Læringsløp om British Museum.

  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Scotland

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Scotland

    Læringsløp om Skottland og Loch Ness-monsteret.Læringsløp om Skottland og Loch Ness-monsteret.

    forside Scotland
  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Australia's Great Barrier Reef

    Pasos

    Læringsløp

    Australia's Great Barrier Reef

    Læringsløp om korallrevet The Great Barrier Reef.

    Great Barrier Reef
  • Facts about the USA

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Facts about the USA

    Læringsløp som presenterer fakta om USA og flaggets historie. I tillegg skal elevene presentere en selvvalgt stat.Læringsløp som presenterer fakta om USA og flaggets historie. I tillegg skal elevene presentere en selvvalgt stat.

    Thumbnail.
  • Journeys to the New World

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Journeys to the New World

    Læringsløp knyttet til amerikansk historie.Læringsløp knyttet til amerikansk historie.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.I dette læringsløpet blir elevene utforske hvordan variabler kan brukes i programmering.

    Thumbnail.
  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    I dette læringsløpet jobber elevene med algoritmisk tenkning. De skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.I dette læringsløpet jobber elevene med algoritmisk tenkning. De skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • American Sports

    Quest 5–7

    Læringsløp

    American Sports

    Læringsløp om amerikansk sport med aktiviteter knyttet til temaet.Læringsløp om amerikansk sport med aktiviteter knyttet til temaet.

    Thumbnail.
  • Intro – OK, USA

    Quest 5–7

    Læringsløp

    Intro – OK, USA

    Introduksjonsløp til temaet OK, USA!.Introduksjonsløp til temaet OK, USA!.

    Thumbnail.
  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Terrengløypa

    Matemagisk 5–7

    Læringsløp

    Terrengløypa

    I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.I dette læringsløpet møter elevene mer utfordrende og sammensatte oppgaver knyttet til algoritmisk tenkning. If-setninger , som elevene traff i Kunstutstilling på skolen , kommer igjen og videreutvikles i dette læringsløpet.

    Thumbnail.
12

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)