Hopp til hovedinnhold

Søk

46 treff

  • Å tenke som en robot

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Å bruke løkker for å gjenta

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å bruke løkker

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke løkker

    Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".Læringsløp om løkker, i temaet "Programmering".

    En robot går i sirkel. om og om igjen.
  • Å bruke løkker for å gjenta

    Programmering

    Læringsløp

    Å bruke løkker for å gjenta

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer programmeringslære fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og blir kjent med løkker i programmering.

    Yonas ser sint ned på kuleisen sin med kun to kuler. Ved siden av ham står en kompis som har en hel haug kuler på sin kuleis.
  • Å styre hva som skal skje

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å styre hva som skal skje

    Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius vinker til roboten og sier "hallo". Roboten vinker tilbake og sier "hei"
  • Å bruke variabler

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å bruke variabler

    Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".

    Robot med røde støvler.
  • Å tenke som en robot

    Programmering

    Læringsløp

    Å tenke som en robot

    Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.Læringsløp i Matemagisk 8 som repeterer læring i programmering fra 5.trinn. Elevene jobber med algoritmisk tenkning og skal øve på å gi instruksjoner, lese og forklare algoritmer. Elevene blir også kjent med blokkprogrammering i Trinket.

  • Hobbies: Learn the Words and Phrases

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Hobbies: Learn the Words and Phrases

    Læringsløpet "Learn the Words and Phrases" i temaet "Hobbies"Læringsløpet "Learn the Words and Phrases" i temaet "Hobbies"

    Stort bilde med barn i forskjellige hobbysituasjoner: En gutt sitter og gamer. Tre barn spiller i band. Ei jente samler på kort. En gutt og ei jente danser hip-hop. Tre barn spiller fotball.
  • Å følge en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å følge en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius styrer er robot med en fjernkontroll.
  • Å lage en oppskrift

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Å lage en oppskrift

    Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og rekkefølge, i temaet "Programmering".

    Billeba Kakkerlakkius lærer en robot om rekkefølge og algoritmer.
  • What Makes Seeds Grow?

    Quest 1–4

    Læringsløp

    What Makes Seeds Grow?

    Læringsløp om hva frø trenger for å spireLæringsløp om hva frø trenger for å spire

    Uni ved siden av en høy plante
  • Farm: Learn the Words and Phrases

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Farm: Learn the Words and Phrases

    You will: learn words and phrases about farms and farm animals.You will: learn words and phrases about farms and farm animals.

  • My Quest

    Quest 1–4

    Læringsløp

    My Quest

    Læringsløp i engelskLæringsløp i engelsk

    Thumbnail.
  • My Quest

    Momente 2

    Læringsløp

    My Quest

    Læringsløp i temaet "Home and Family"Læringsløp i temaet "Home and Family"

    Thumbnail.
  • On Kay's Farm

    Quest 1–4

    Læringsløp

    On Kay's Farm

    Læringsløpet i engelsk. "On Kay's Farm". Tilhører temaet "On the Farm".Læringsløpet i engelsk. "On Kay's Farm". Tilhører temaet "On the Farm".

    Jente (Kay) hilser på en gutt.
  • School: Learn the Words and Phrases

    Quest 1–4

    Læringsløp

    School: Learn the Words and Phrases

    Læringsløpet "Learn the Words and Phrases" i temaet "So Cool! Back to School!"Læringsløpet "Learn the Words and Phrases" i temaet "So Cool! Back to School!"

  • Vowels

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Vowels

    Læringsløpet "Language Work" i temaet "So Cool! Back to School!"Læringsløpet "Language Work" i temaet "So Cool! Back to School!"

    Thumbnail med teksten "Language Work".
  • Breakfast Time

    Quest 1–4

    Læringsløp

    Breakfast Time

    Læringsløpet "Breakfast Time" i temaet "Boy, I Am Hungry!"Læringsløpet "Breakfast Time" i temaet "Boy, I Am Hungry!"

    Et barn sitter ved kjøkkenbordet og spiser.
  • What Is for Dinner?

    Quest 1–4

    Læringsløp

    What Is for Dinner?

    Læringsløpet "What Is for Dinner?" i temaet "Boy, I Am Hungry"Læringsløpet "What Is for Dinner?" i temaet "Boy, I Am Hungry"

    En dame står ved komfyren og smiler til en gutt som står på gulvet bak henne.
  • A Farmyard Tale

    Quest 1–4

    Læringsløp

    A Farmyard Tale

    Læringsløp i engelskLæringsløp i engelsk

    Bonde kjører traktor med høy tilhenger
123

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)