Fag
Trinn
Nøkkelord
34 treff
-
Fortellingen om ...Store spørsmål 1-4ArtikkelBrahman
Tekst i temaet "Fortellingen om ..."Tekst i temaet "Fortellingen om ..."
-
Høytider og merkedagerStore spørsmål 1-4ArtikkelKailash feirer divali
Tekst i temaet "Høytider og merkedager"Tekst i temaet "Høytider og merkedager"
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelTampen brenner
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpMitt skip er lastet med ...
Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpHva er en god kode?
Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpBrett papirfly
Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpRekkefølge i spill
Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpLag din egen kode
Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpKommando
Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkkerMatemagisk 1–4LæringsløpLøkker
Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å bruke variablerMatemagisk 1–4LæringsløpVariabler
Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpKan dere lese en kode?
Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpHva er en oppskrift?
Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelDans med løkker
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skjeMatemagisk 1–4LæringsløpRare regler
Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpStyr læreren
Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpRekkefølge i ord og setninger
Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpOppskrifter må ha riktig rekkefølge
Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Aktiviteter i klasserommetMatemagisk 1–4ArtikkelFire på rad
Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskriftMatemagisk 1–4LæringsløpLuringen har danset seg bort
Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".