Hopp til hovedinnhold

Søk

34 treff

  • Fortellingen om ...
    Store spørsmål 1-4
    Artikkel
    Brahman

    Tekst i temaet "Fortellingen om ..."Tekst i temaet "Fortellingen om ..."

    To menn sitter på hvert sitt teppe ute blant trærne.
  • Høytider og merkedager
    Store spørsmål 1-4
    Artikkel
    Kailash feirer divali

    Tekst i temaet "Høytider og merkedager"Tekst i temaet "Høytider og merkedager"

  • Aktiviteter i klasserommet
    Matemagisk 1–4
    Artikkel
    Tampen brenner

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Mitt skip er lastet med ...

    Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å bruke løkker" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Hva er en god kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Brett papirfly

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å lage en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Rekkefølge i spill

    Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Lag din egen kode

    Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Kommando

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke løkker
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Løkker

    Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å bruke variabler
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Variabler

    Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Kan dere lese en kode?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Hva er en oppskrift?

    Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Aktiviteter i klasserommet
    Matemagisk 1–4
    Artikkel
    Dans med løkker

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

  • Å styre hva som skal skje
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Rare regler

    Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Styr læreren

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å lage en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Rekkefølge i ord og setninger

    Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

  • Å lage en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Oppskrifter må ha riktig rekkefølge

    Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".

    Snakk sammen
  • Aktiviteter i klasserommet
    Matemagisk 1–4
    Artikkel
    Fire på rad

    Aktivitet i temaet "Programmering".Aktivitet i temaet "Programmering".

    Aktivitet
  • Å følge en oppskrift
    Matemagisk 1–4
    Læringsløp
    Luringen har danset seg bort

    Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".

12

Nettleseren din støttes ikke

Aschehoug Undervisning anbefaler at du bruker en annen nettleser, for eksempel Chrome, Edge, eller Safari (for Mac)